уторак, 23. август 2022.

ТЕЖИНА ОКОВА

Залуд вам је против бодила ритати се, сатанисти и педерчине, победиће живи Бог и душа жива. Силе пакла наваљују да раставе људске душе од Бога живога. Наваљују али на сопствену пропаст. Добри Пастир људских душа, Господ Исус Христос, сабира своје верно стадо и даје му власт над змијама и шкорпијама и над сваком непријатељском силом да по злима гази а да му они не могу ништа наудити. Ко ће раставити заједницу љубави Бога и душе, нико и никад. Сви који су одустали од вечне речи и вечног дела Бога живога продали се се оцу лажи и његовој држави смрти. Прљава економија је крвоток економске звери што је друго име за глобалистичку државу смрти. Људски живот састављен је од два дела, првог дела до смрти и другог после смрти. Смрт је капија на којој се људске душе одвајају и одлазе свака на своју страну и свака свом господару. Дођите к мени благословени Оца мога, зачуће из уста живога Бога позив све душе верне и истините и идите од мене проклети у огањ вечни, припремљен ђаволу и његовим војскама све душе продане греху. До смрти влада једна парадигма, а после смрти сасвим супротна. Многи ће први постати последњи а многи последњи први. Тешко свима који су пореметили баланс вечне правде остваривањем себичног неправедног добитка. Јер то је пролазни добитак који се претвара у вечни губитак. Губитници с ове стране смрти постају добитници с оне стране, јер они су послушни Богу који заувек говори ''Буди веран до смрти па ћу ти дати венац живота''. С оне стране почиње живот, а долази крај овостране игре. Игре у којој су новчанице претворене у лопте, фудбалске, тениске, кошаркашке, одбојкашке... Игре у којим се добија и губи у берзанским шпекулацијама у политичким играма и ратовима у коцкарницама и кладионицама у свему што се покреће тренутним добитком и вечним губитком. За разлику од устаљеног темпа истинског живота глобалистичка игра је наметнула свој убрзани темпо. Савремени људи су претворени у ужурбане робове времена који јуре на различите стране максималном брзином коју могу да постигну. Трка за профитом и неправедном платом попримила је свеобузимајући карактер. Људи су обузети стицањем материјалних вредности одбацивши духовне. Контролисаним протоком прљавог капитала шири се зараза глобалистичког безбожништва. Прљави капитал делује као отрована крв у организму глобалног човечанства. Контролори капитала су и контролори болести савременог човечанства. Економска моћ је место удруживања свих отпалих од вечне истине. Глобализован економска моћ води рат против доказаних духовних вредности. За потребе ове моћи стварају се носиоци њеног утицаја, играчи и забављачи свих профила, од спорта до институционализоване уметности. Певачица Сара Јо је својом уметношћу ширила геј утицај на Геј паради у Ослу. Безобразно али корисно за све који су се одрекли образа и лика Божијег. Моћ овог противприродног лобија који се шири као куга лихварског је порекла. Нема те подлости и подмуклости којом се боготпадници не би послужили. Нема тог убиства које безбожни подлаци не би извели на најподмуклији начин. У Русији је на подмукао начин убијена ћерка Александра Дугина великог руског мислиоца. У рукама сатанистичких организација сва су средства дозвољена и атентати су оружје против слободне мисли. Организатори игре слепих и глувих за истину, не штеде никога ко им се нађе на путу. Верујем да је Богом обасјани исток дубоко свестан ове чињенице и да ће уз Божију помоћ ову разуларену звер прљавог капитала и греха да приведе к познанију права. Православни пут има само један правац, а тај правац гласи, до победе. Буди веран до смрти па ћу ти дати венац живота. Идући Путем Истине и Живота, Дугинова ћерка Дарија је заслужила венац живота. Наша браћа по вери, православни Руси су седелачки народ. И у руским и у србским генима доминантна је идеологија свој на своме. И Срби и Руси вековима носе свој крст вере под двоструким притиском лихвара и торбара. Лихвара који својом лихвом успостављају глобални ционизам и торбара који расипају нације у интернационализам. Одбацивши крст са свога рамена и заменише га торбом пођоше да срећом напуне ту торбу која нема дна. Са својом торбом среће на раменима торбари се претварају у постмодернистичке чергаре. Лихвари бацају кост на коју кидишу чопори вечно гладних торбара, начин на који се покрећу миграције у служби глобализације. Лихва управља светским токовима, купопродајним слободама и оковима. Док додгорева одавно упаљена свећа претпотопску таму шири трговачка срећа. Таму у којој нестају људи од јуче и древни народи, онај стари свет рођен у слободи. Топе се последње душе којих се вечерас сетих окружен добитницима срећним у рају проклетих. Тежина окова с ове стране смрти једнога се дана мора укинути, дана што ће доћи после ове ноћи.

1 коментар:

  1. здраво пријатељу. Била сам повређена и сломљена срца када се десио велики проблем између мене и мог мужа пре седам месеци у мом браку. толико страшно да је случај однео на суд за развод. рекао је да више никада не жели да остане са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу на тешке болове. Покушавао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. и потврдио је да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. Тако сам једне вечери, враћајући се с посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Па сам јој све објаснио, па ми је рекла да је једини начин да вратим мужа да посетим бацача чини, јер је и она то заиста урадила. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам њен савет. Затим ми је дала адресу е-поште бацача чини коју је посетио. ДР апата. Следећег јутра сам послала е-маил на адресу коју ми је дала, а чаролија ме је уверила да ће ми вратити мужа у наредна два дана. Каква невероватна изјава! Никад нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда их радим, тако да ме је у наредна два дана, изненађујуће, мој муж који ме није звао у последњих 7 месеци звао да ме обавести да се враћа. Тако невероватно !! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ сјајног бацача чини. Дакле, посаветоваћу вас ако имате било каквих проблема, контактирајте др апату на мејл: драпата4@гмаил.цом или га контактирајте на ВхатсАпп и Вибер на овај број: (+447307347648).

    ОдговориИзбриши