субота, 27. новембар 2010.

Еутаназија

Влада и владина надвлада претварају наше животе у шизофрени процес који се одвија на два нивоа, на видљивом земаљском нивоу и на невидљивом кроз подземне пацовске канале. Двоструки аршини одузимају једнима дају другима у видљивом и невидљивом. На свим нивоима постадосмо пројекти некаквих надвладиних пројектаната у којима се неки савремени Бранковићи скућише и огаздише. Они ближи надвладиној влади на пречац стичу газдинства на којима раде они који беху ускраћени за срећну могућност брзог протрчавања кроз пацовске канале. Смешно би било, да се овим маневрима не потписује добровољни пристанак на еутаназију оног организма који су наши преци кроз векове стварали а који се зове држава Србија и српски народ. Држава Србија онаква каква је била претвара се кроз организовану ноћ музеја у музеј у ком се конзервирају све вековне вредности а ова нова хибридна и пројектована у неким светским институтима закорачује на пројектовани и асфалтирани пут надвладе. Под пројектованом бедом од стране надвладе у свету на сваких тридесет секунди умире по једно дете. Ако мој ручак траје десет минута то значи да је за време његовог трајања умрло двадесеторо деце. Пред овим податком који нормалан човек, из осећања људске самилости не би остао без апетита. Немилостива надвлада то не жели да види као и од њене стране пројектована наша домаћа влада. Нама за сад иде добро. Продајемо на распродаји оне фабрике које су некад изграђивали наши родитељи, а после и ми, уступамо планине за рекреативне центре, продајемо градове и села, не ми доле, него они горе из надвладине владе. Ми доле за то време отимамо се са црним ђаволом за парче хлеба. Сабијен са свих страна, везаних руку и ногу, шта могу да радим са Божијим даром слободе којим ме Он тако великодушно обдари. Време је такво, да једни имају право не безбедaн напад а да се другима ускраћује право на самоодбрану.
Изгнани Христос иде од врата до врата, куца али нема никог да отвори. Вечни нема приступ синовима времена. Он који обухвата све просторе и у коме све дише, не може да допре до својих створења. Ту је увек и у све векове невидљив и ненаметљив воли невољен дозива али се нико не одазива.
Одређују ме простор и време. Од мене се тражи да будем као слика на зиду, заустављених покрета слеђеног осмеха и даха. А живот је нешто друго, слобода кретања, раста победа над простором и временом. Живот је вечност која се само замеће у времену. На жалост многе превари време, заведе их својим сластима од којих у стомаку горчи.
Транзиција ми ломи ребра и то транспарентно, и само зато што имам здраву кичму. Не живи ми се без кичме па макар то било и у Европи. Свима који би да путују по иностранству поручујем, будите мало странци у својој земљи, заживите духом Истине и постаћете странци ту где сте рођени. Неће вас више познавати ни рођена мајка. Али ко ће мене да слуша кад им се Европа приказује онако раскошна и разиграна, као велика и непрестана журка. Додуше она то и јесте али онима горе што се веру по највишим гранама тог демонскорајског дрвета, оним срећнијим Дарвиновим синовима.
Две странке покрећу свет, једна вуче напред друга назад, као да се надмећу у надвлачењу конопца. Они који иду самостално и самосвесно увек ходају по том конопцу испод ког им сви копају провалију. Свој значи слободан од себе и од других. Ослобођен од својих слабости и снага, ослобођен и од туђих. Свет се некако комотније удружује ангажовањем људских слабости. Јаке личности углавном имају тврде главе и некако на посебан начин згуснуту свест и зато се тешко удружују. На њих радост и патња сасвим другачије делују него на друге људе и зато кад сви на њиховим лицима очекују једно расположење изненади их сасвим супротно. Њихове среће и несреће нису овосветског порекла свет нема пиће којим их може напојити нити има отров којим их може отровати. С неке друге стране која није баш прекопоута дотичу сва њихова расположења. Кроз простор и време они корачају корацима дужим од простора и времена.

1 коментар:

  1. здраво пријатељу. Била сам повређена и сломљена срца када се десио велики проблем између мене и мог мужа пре седам месеци у мом браку. толико страшно да је случај однео на суд ради развода. рекао је да више никада не жели да остане са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу на тешке болове. Покушао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. а он је потврдио да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. Тако сам једне вечери, враћајући се с посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Па сам му све објаснила, па ми је рекао да је једини начин да вратим мужа да посетим бацача чини, јер је и он то заиста урадио. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам његов савет. Затим ми је дао адресу е-поште бацача чини коју је посетио. дралаба3000@гмаил.цом. Следећег јутра сам послала е-маил на адресу коју ми је дао, а чаролија ме је уверила да ћу вратити мужа наредна два дана. Каква невероватна изјава!! Никада нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда их радим без повећања, тако да ме је наредна два дана, изненађујуће, звао мој муж који ме није звао у последњих 7 месеци да ме обавести да се враћа. Тако невероватно !! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ сјајног бацача чини. Дакле, посаветоваћу вас ако имате било каквих проблема, контактирајте др алабу на мејл: дралаба3000@гмаил.цом или га контактирајте на ВхатсАпп и Вибер на овај број: +1(425) 477-2744.......

    ОдговориИзбриши