субота, 17. август 2019.

ЉУБАВ ЈЕ ЧЕЖЊА А НЕ РЕЧ






Бог је љубав говоре сви, али да љубав није само реч и ништа више, како рече један стари југословенски музички хит, знају најређи. Љубав је интензивна чежња срца за оним кога воли, ватра чији интензитет из дана у дан расте. Нема те ствари коју човек који воли не би учинио за своју љубав. Ја волим ову земљу и овај град у коме сам рођен и ма где да сам отишао ја сам се брже боље вратио вучен чежњом. Ја волим своје претке и повезан сам са њима непрестаном чежњом. Ја волим Бога кроз Господа Исуса Христа и нема силе која ме може раставити од те љубави. За мене је смрт добитак што рече Свети Апостол Павле јер ћу се кроз смрт сјединити са љубављу за којом чезнем. Да је у нашем народу сачувана заједница живе љубави и пламене љубавне чежње мрзитељи страни и домаћи не би могли да са нама раде ово што раде. Али на жалост у већинском народу љубав је укинута смртним страхом недостојних. Недостојних мужева и жена, недостојних родитеља и деце. Недостојних народних вођа и пастира. Колико је светих мученика пострадало на Крсту због неугасиве буктиње љубавне чежње према Господу. Љубавна чежња је благодатни дар који се у човеку разгорева док га сасвим не обузме. Кад га обузме он више не припада себи него својој љубави Богу. Бог је извор љубави и љубавне чежње. Чезнући за човеком Бог је сишао на земљу у телу човека и посејао љубав у људска срца. У оно мало ученика који су му поверовали. Мрзитељи су га распели али љубав је остала да гори и не сагорева. Жива ватра љубавне чежње увек се појави и разбукти у најтеже време кад се мрзитељи умноже и осиле. Мрзитељи су они недостојни у којима је љубавна чежња угашена смртним страхом. То су они који не знају шта раде и који су се претворили у сатанине играчке. Они који напредују варајући и варајући се. Играјући се са њима преко смртних страхова и смртних задовољстава сатана их шаље у подмукли рат против богочежњивих богољубитеља. Као што се дете игра играчкама док их не скрши, тако се и сатана игра са њима не марећи за њих. Покварени сатана их шаље да искушава богољубитеља у намери да изазове искушаваног да скрши ту бедну играчкицу за једнократну употребу пролазног живота. Међутим богољубитељ научен речима Светог Апостола Петра ''да нико од вас не страда као убица'' смирује себе овим речима и трпи искушења знајући да и искушењима мора доћи крај. Оснажен и речима самог Господа '' заиста вам кажем уколико учинисте једном од ове моја најмање браће мени учинисте'' и ''ко саблазни једног од ових малих који верују у мене боље је да му се обеси воденични камен и да се баци у море'' хришћанин ћути трпи прогон. Сваки хришћанин зна да свако дете крштењем постаје најмањи Христов брат и зато чува себе и своје братство са живим Богом. Сваки хришћанин који је сачувао неокаљаном силу крштења остао је Христов млађи брат. Онај млађи блудни син који чезне да се врати у Очев Дом где га чека најстарији Брат Господ Исус Христос и многобројна покајана и очишћена старија браћа. Док је на овом свету, хришћанин је најмлађи брат Господа Исуса Христа и свих људи а нарочито хришћана. Свако ко се на земљи самопрогласи старијим братом, постао је Каин, братоубица. Зато Господ Исус Христос све нас позива да једни другима будемо млађи и да служимо самопрегорном љубавном чежњом а не да саможиво господаримо.


НИСАМ ДОШАО ДА ДОНЕСЕМ МИР НЕГО МАЧ

Господ наш, Исус Христос, донео нам је мир са Богом и рат са ђаволом. У том рату, Он је наш Врховни Командант. Кад нас због Њега гоне Он је тај који нас спасава од прогона. Он нас исправља и кад смо криви и изводи нас оправдане. Он је наш Спаситељ и кад кренемо на добро и кад залутамо на зло. Кад се у мислима вратим назад у прошле дане свог живота видим увек исто, ја се каљам а Он ме извлачи из каљуге и купа. Ја грешим а он ме Спасава. Ја силазим с пута и лутам по беспућу а Он ме враћа назад на пут. Из дана у дан, из месеца у месец, из године у годину целог живота. Ноћу ме буди да ми најави с које ће стране прогонитељи да дођу и на коју страну и којим средствима да их протерам. Из ноћи у ноћ, из месеца у месец, из године у годину целог живота. Добре сам воље и свима желим Христа и пријатељима и непријатељима и наравно себи али сви добијају по својим жељама.

Нема коментара:

Постави коментар