субота, 17. август 2019.

СИЛА И БОГ



СИЛА БОГА НЕ МОЛИ А БОГ СИЛУ НЕ ВОЛИ

Питамо се, каква је ово сила која Бога не моли, ако знамо да је Бог Господ над силама. Ми се питамо а Бог је милостив свима који га призивају у истини па им истином одговара. Ово је сила удружених људских слабости, удружених против Божије правде, љубави и милости. Удружених са оцем лажи који их обману и одвоји од свемогуће Божије истине и милости. Ово је и сила глупости удружених глупака које превари највећи глупак и отац свих глупака сатана, обећавши им нешто што ни самом себи не може да испуни. Сви ми добро знамо где је истина, ипак неки су се свесно направили луди и пошли за лажима које су им обећавале пролазну корист прикривајући вечну пропаст која је цена пролазне користи. Милост слави победу над судом, према томе сви ови заведени лажном сатанином силом биће са сатаном осуђени на вечну пропаст. Има наспрам мене једна јазбина лажних силника, подржавана обманутим силама једног поднебесног Града  коме робски служе све државорушитељске силе. Има један град који се зове Курва у коме живе курвини грађани и курвине грађанке. Овај град курварства је толиких размера да у његов трбух могу да стану све државне силе света, државорушитељске, дабоме. Град курва има и друго име Вавилон велики пошто обухвата велику област отету од области обманутих државорушитељских сила. Град Курва је поднебесни духовни град, чији је градоначелник и кнез окован у утроби земље. У његово име градом Курвом владају његови намештеници, такозвана поглаварства и власти сачињена од злих демона под небом. У граду Курви живе грађани и грађанке који су одбацили своју прву љубав и упустили се у прељубу, или простије речено курвање са његовим свезаним градоначелником, и његовим поднебесним намештеницима. У овом граду нема ни истинске љубави, ни милости ни жалости, јер се у њему не живи срцем него мртвим стварима и пролазном коришћу. У овом граду живих мртваца, искључених осећања, грађани не знају шта је то осећај кривице, или шта је то савест. Због тога у њему влада непрестана отимачина преваре и убиства. Они који су купили курвино грађанство јуре као вуци у клање за другима који га не купише и тиме себе сврсташе у овце за клање.


СИЛАН ПА МИЛОСТИВ

Некад сам и ја био силник а онда се Бог смиловао на мене. Почео сам да живим по милости Божијој а онда су силници почели да насрћу на мене. Ја сам био силник снагом коју ми је Бог дао а они су силници без снаге. Иако ми је Бог, по милости својој, одузео један део снаге којом сам располагао, оставио ми је довољно, да могу увек да се одбраним од ових силника без снаге. Међутим, ја сам се за своје силништво покајао тако да се силеџијству не могу враћати да не бих био окупана свиња која се опет ваља у каљузи. Е баш то ови силници без снаге злоупотребљавају. Знају то неки моји Фејзбук пријатељи који су ми баш по по тој линији постали пријатељи.


Нема коментара:

Постави коментар