петак, 2. септембар 2022.

ГРОЗА ИЗА ЉУДСКИХ ПОЗА

Гроза системски организованог живота у многима је угасила стваралачку грозницу живота по Богу. Охлађени живот умртвљених западних нација намеће се беспоговорно народима света. Владавина богаташке лажне елите, спакована у бездушне демократске законе убија божанствену искру живота у свим својим поданицима. Људи се своде на пуке зависнике од квази држава упрегнутих у точак профита профитерских лажних елита. Живот по Богу је непрестано стваралаштво живом и стваралачком благодатном речју Божијом. ''Дошао сам да бацим ватру на земљу и како бих хтео да се већ разгорела'' говори непролазна реч Божија. Кротки хришћани не могу ништа да раде изван стања стваралачке грознице, док нема шта не могу учинити у том грозничавом стваралачком стању. Народ Русије ће неосетно ући у грозницу отаџбинског рата који ће водити до коначне победе. Слава Богу на висини и на земљи мир, међу људима добра воља гласи хришћански правац живота. Земаљски мир одавно је нарушен метежом вавилонске пометње. Вавилонско убрзање нарушава и природне односе међу људима, тако да у међуљудским односима више не влада мир. У потпуности обузети светским метежом и захтевима времена, људи су изгубили контак са оним деловима себе у којима се крије божански мир. Предани градском метежу они су изгубили сваки контакт са живом природом. Ширењем вавилонске пометње управљају државе претворене у рогове светске владе. Места некадашњих државника заузели су политичари, демагози који се јавно заклињу у народно добро које тајно пребацују на рачуне својих ментора, тајних свестских владара. На Велику Госпојину у Београду је у организацији више удружења верног народа организована народна литија. Десетине хиљада верних у молитвеном крстоносном ходу, са иконама у својим рукама, молитвама и верским песмама устало је у одбрану своје православне вере од евроатлантско сатанске параде поноса у режији врха државе. Парада педера је наставак агресије НАТО пакта која је започела 1999. Против светосавске Србије у бој је кренула педерашко демонска секта европске уније са својим сарадницима из редова србског народа. Иза леђа већинске Србије, педери педере позивају на педер бал на коме ће се изругавати хришћанским вредностима које су темељ србске духовности. На завршетку литије испред храма Светог Саве вернима се обратио епископ банатски Никанор. Из Цркве која је стуб и тврђава истине усудио се тек један епископ да се придружи угроженом народу. Патријарх и остали епископи ћуте и каде Вучићу издајнику Србије и лезбејки премијерки преварених и изданих Срба. Богомољачки покрет је дело благодати Божије, а не црквене земаљске институције. Прави богомољци молиће се Богу у духу и истини. Ја сам самостални богомољац и прећутани и под институционалним тепихом сакривени богомољачки песник. Не пристајући да своју богомољачко песничку самониклост институционализујем остао сам изван света који узгред сав у злу лежи. За сваку душу обузету живим словом нституција се завршава истим слоговима којима се завршава и проституција. Парада поноса је врхунац педерастије која је ушла у све поре овог нашег друштва. На лицима многих понос је одавно избрисао срам који је у нормално време био резервисан за таква лица. У нормално време стид је био на лицима свих који су прекршили било коју Божију заповест, а већ дуго времена све заповести Божије се крше са поносом. Погледајмо око себе колико је људи који се поносе својим срамотама, а који крше заповести Божије под заштитом изопачених државних институција. Педерастија је ушла и у закон, да повлађује кривима, а пресуђује правима. Сиромаси који су уздање о свом животу поверили Богу законски се прогањају и пљачкају извршитељима педерашке НАТО правде. Многи педери добијају истакнта места у јавном животу нашег обманутог друштва док се истина гура под тепих. Радио телевизија Србије није обавештавала о литији која је прошла Београдом због чега сматрам да су организатори дужни да је натерају да накнадно објави снимак литије и да у супротном за прву недељу закаже нови протест. Нико не може сакрити град који на брду стоји и ако стварно тамо стоји нека се свима покаже. Време у коме живимо одликује се равнодушношћу, како према добру тако и према злу, корист је једина покретачка сила која је из многих усијаних глава протерала милост. Себичлук и користољубље је извор свих зала и узрок мучеништва верних. Држећи се вере у Божију милост допао сам мука. Од муке сам почео да се молим, од муке сам почео да пишем. Сва су моја деца благодатним даровима и муком научена да буду људи. Мука извлачи из човека оно што је надљудско даровано по милости Божијој. Тамо где је мука тамо је и утеха Светог Духа Утешитеља. Да васкрсне Бог и да се поруши пројекат Европске уније. Молитва којој ме је моја мука научила, а која се Божијом вољом остварује на очиглед свих који имају очи да виде. Много је још увек народа који у окупираној Србији игра тутумишке, али свакога дана се додаје нови број оних који се пробуђеном вером буде из греховног сна, гладни и жедни милости Божије. ДА БОГ ДАДНЕ Да Бог дане и срећа јуначка На издају да се стави тачка Ревност свету да Бог драги дода Да се чисти земља од изрода Неверу нам посејаше рђе Да под лудим кревељи се луђе Померени памећу се дичи Што му живот црном паклу сличи Полудеше градећи се мудри По некрсту силом крсте удри Нема паре што Бога надјача Ни оружја против божијег мача Истина је божји мач слободе Који душе жигосане боде Нема мирног санка ни буђења Издајнику људских поколења Христе Спасе свих малених брате Страх попусти на браће џелате Љубав братску док данас распињу На Дедињу као на Јарињу.

1 коментар:

  1. здраво пријатељу. Била сам повређена и сломљена срца када се десио велики проблем између мене и мог мужа пре седам месеци у мом браку. толико страшно да је случај однео на суд за развод. рекао је да више никада не жели да остане са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу на тешке болове. Покушавао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. и потврдио је да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. Тако сам једне вечери, враћајући се с посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Па сам јој све објаснио, па ми је рекла да је једини начин да вратим мужа да посетим бацача чини, јер је и она то заиста урадила. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам њен савет. Затим ми је дала адресу е-поште бацача чини коју је посетио. ДР апата. Следећег јутра сам послала е-маил на адресу коју ми је дала, а чаролија ме је уверила да ће ми вратити мужа у наредна два дана. Каква невероватна изјава! Никад нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда их радим, тако да ме је у наредна два дана, изненађујуће, мој муж који ме није звао у последњих 7 месеци звао да ме обавести да се враћа. Тако невероватно !! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ сјајног бацача чини. Дакле, посаветоваћу вас ако имате било каквих проблема, контактирајте др апату на мејл: драпата4@гмаил.цом или га контактирајте на ВхатсАпп и Вибер на овај број: (+447307347648).

    ОдговориИзбриши