среда, 7. септембар 2022.

КРЕДИТИМА ПРОТИВ БОГА И НАРОДА

Кредитима ме прогањају, кредитима ММФ-а и Светске банке. Позајмице за своје потребе ја тражим искључиво од Бога, тражим и добијам. Опрости нам дугове наше као што и ми опраштамо дужницима нашим. Богу се молим и он ми даје и опрашта. Сав мој живот је од позајмица, у позајмљеном телу живим овај земни век, кад он истекне добићу ново тело за узвишенију употребу. Овим смртним телом сам живео у првој етапи живота, тачније првих четрдесет година. Од четрдесете живим својом душом повремено обасјаваном Божијим духом. Повремена божанска обасјања у мом животу постају све дужа, свакодневна стања. Бог је врховни ауторитет живота мог, исто као и мојих предака. Све што имам добио сам од Бога кроз Господа свога и Спаситеља, Исуса Христа. Моја деца су на првом месту Божија а потом и моја. Господња је земља и све што је испуњава, чињеница са којом се не мире светски банкари. Они би да је својим кредитима извуку испод ногу народа који радошћу безбрижних Божијих стада живе на својим, Богом додељеним ливадама. Кварни су банкари, а преко тога удружени са подједнако поквареним политичарима. Господе сажали се мојој ситности и позајми ми од своје битности и данас и сутра и сваког Божијег дана.

Нема коментара:

Постави коментар