петак, 29. јун 2012.

МОЛИТВА

МОЛИТВА КОЈУ МИ ДАДЕ ВЕЧНИ БОГ

Путовођо и Господе мој Исусе Христе, пропути мој пут усхођења Теби, непроменљивој, вечној Истини и непресушном источнику благодати. Створитељу свега створенога, бесмртни Царе свих умно духовних бића, привуци ме својом Божанском љубављу да ми се срце у њој непрестано купа. Не остави ме Господе због многобројних грехова мојих, јер кад се Твоја милост удаљи од мене ја се мрвим у прах и пепео. Опроститељу грехова и разрешитељу дугова, уклони планину грехова мојих да не заклања шаку стихова мојих насталих преобилним изливањем благодати Твоје. Безгрешни Господе, опрости ми свегрешном слузи Твоме и обдари ме, дародавче најскупоценијих дарова, неопходним Божанским силама, да у свако време будем спреман да одбраним свој мир који си ми Ти оставио.

Слава Оцу и Сину и Светоме Духу
сада и увек и у векове векова. АМИН.

Нема коментара:

Постави коментар