петак, 24. мај 2013.

САДУКЕЈИ ОД ГЛАВЕ ДО ПЕТЕ



Спознао сам, некако касно, да у мојој ближој и даљој фамилији има поприлично Јевреја. Јевреја, не рођењем него слободним опредељењем. Сви су они рођени Срби али, због економских притисака и жеље да постану нешто веће у свету од оног што јесу, примише на себе принудну јевреизацију. Поклонише се Мамону а Христу окретоше леђа и посташе садукеји од главе до пете, они што не верују у васкрсење и духовни свет. Ти моји бивши рођаци свашта би дали да и мене виде јевреизованог или бар циганизованог. Нормално ја се не дам. Решен да останем оно што сам, Православни Хришћанин и Србин. Тешко је данас и претешко остати Србин веран Богу и роду. Србе данас обарају као накривљен зид и то ови бивши Срби, садашњи Јевреји. Суштински се одрекавши Христа и Србства ови нови Јевреји почеше свим стеченим лукавим силама да служе завери. Завера ради свој посао против Христа и Хришћана. Једне јевреизује друге циганизује. Или јеврејски слуга завере или са Циганима на социјалу. Једино неодступно држање Христове вере издиже изнад завером пројектоване злехуде судбине и губитка личног и националног идентитета Божијег лика и човечанског ја.

Нема коментара:

Постави коментар