Дубина и
ширина у директној су зависности од висине и дубине, што је најтеже објаснити
свима онима наузнак испруженима или разлетелима уздуж и попреко. На средњем
ступњу земаљског живовања одвија се узрочно последнична дрма црно белог
садржаја свељудске човено, нечовечне представе. На средњем, сваком физичком оку
видљивом нивоу, дужине и ширине, одвија се хиљадама година дуга представа
људског земног живовања. Сви учесници ове маратонске представе покретани су,
покрећу се, и покретаће се невидљивим узроком на вишој или нижој вертикалној равни
у односу на увек средишње позиционирану хоризонталну раван позорнице светског
живовања. Изнад и испод позорнице две узрочне централе свих светских хоризонталних
кретања, свака на свој начин покрећу своје актере на сцени. На вишем нивоу
изнад позорнице неухватљив за људска чула праузрок свега, Божанска премудрост
оличена у јединородном Сину Божијем, благодатном љубављу својом бди над својим
актерима и сваким њиховим кораком. У исто време узрок сваког зла богомрзни и
богоборни сатана, отац свих лажљиваца, користољубаца и мрзитеља, својим смрадно
лажљивим духом суфлира потезе драмским актерима уловљеним у његове мреже
злости. Представа се одвија активним животним учешћем мешовитих актера, људи од
речи, људи од дела, телесно духовних, духовно телесних, људи узвишеног Духа,
или оног другог изгмизалог из мрачног рептилског демонијума. Свега је ту у том
казану непрестаног превирања, крви и меса, зноја и слузи, потпомагано и
подмазивано разноразним течностима и прашковима из невидљивих подземних лаборатораија
душе.
Драмски
ток почесто поприма непредвидљиви карактер за сва тела која у представи
учествују јер о његовом току треба на духован начин расуђивати. У зависности од
слободне воље сваког појединачног актера општи ток представе тече у неколико
основних праваца, комичном,
фарсичном, сатиричном, трагичном. У овој драми духовни актери врше службу Духу узроку сваког добра
укроћавајући своје телесне жеље ускраћујући им моћ да својим остварењем наруше
добри ток драме. Телесни актери драмског извођења подстицани невидљивим
суфлером стационираним испод бине и својим људским слабостима кроз сулудо
трчање за вољом грешног тела врше службу злодуху заточеном у времену скрећући
драмски ток на сценаријо господара времена. Сцена са свим својим сценским
симболима и реквизитима постављена је тако да зауставља дах и измамљује уздахе актера
учесника као и актера у публици.
Нема коментара:
Постави коментар