уторак, 7. јул 2015.

БОГ НАШ ЈЕ ОГАЊ КОЈИ СПАЉУЈЕ


Јуче је горела зграда скупштине града Крагујевца. Горело је на шестом спрату, у поткровљу, где су канцеларије градске комуналне инспекције. Случајност или не, то је служба у коју сам у петак ишао да тражим отету правду, јер се из те службе излегла комунална полиција која је покушала тога дана да ме помери са улице. Због оданости Завету Вере и Љубави Бога и човека ја сам у граду у ком сам рођен постао последњи од последњих. Пишем књиге хришћанске побуне и продајем их на улици поред крагујевачког суда. За то време на том шестом спрату градске скупштине седе људи сакупљени са свих страна србске провинције, људи који су одбацили Завет Вере и Љубави и постали органи партијског организма који масти бркове нама непартијцима и Божијим Заветницима. Верујем у Бога и у љубав Божију, верујем и знам да љубав Божија љубитеље Божије пали унутрашњим благодатним пламеном а мрзитеље спаљује спољним.

Нема коментара:

Постави коментар