четвртак, 17. септембар 2015.

КО ПРИМИ ''ЖИВЕЋЕ''


Он ће можда још сутра да вам каже: Ви сте својом слободном вољом одбацили Свеца и Праведника и на општенародним изборима изабрали мене. По први пут, казаће вам истину која вама као и њему никад није била потребна. Казаће вам отворено''Ја сам лажљивац и убица. Вашом слободном вољом постао сам господар живота и смрти. Вашим рукама отео сам земљу из Божије руке и постао господар свега живога на овој планети. Све што сте имали ви сте поверили мени и сад је сав ваш живот у мојим рукама. Ја сам звер из бездана и победио сам Јагње у вама. Ја сам цар вечне смрти вама мртвим душама дугујем своју царску круну. Ви сте мој дух вечне смрти раширили на све стране света. Једног по једног изводио сам вас из Раја. Једног по једног својим лажљивим духовима одвајао сам вас од Божије власти и потчињавао вас својој. Једног по једног саблажњавао сам и одвајао вас од Светости сладећи вас нечастивим задовољствима. Саблажњавао сам вас пролазним сластима и частима, богатсвом и свим својим сујетним моћима. Једног по једног одвајао сам вас од вечног живота и потчињавао вечној смрти. Сад кад сте бесповратно у мојој власти од вас захтевам знак ваше нераскидиве потчињености мени. Ако желите да остатак живота, који вам је до вечне смрти преостао, проведете у робству извесности ви у знак робске покорности своме господару примите мој жиг на своју десну руку или чело. Ко прими живеће, ко не прими умреће.

Нема коментара:

Постави коментар