среда, 11. март 2015.

БЕСПРИМЕРНИМА ЗА ПРИМЕР

БЕСПРИМЕРНИМA ЗА ПРИМЕР
ИЛИ ГОСПОД ПОДИЖЕ И ОБАРА
У свакој гомили људи постоје појединци који се својим делима или неделима издвајају из свакодневне нагомилане досаде у којој беспримерни остатак гомиле проводи своје дане. Ови служе као позитиван или негативан пример, на једне се треба угледати а других се треба клонити. Више пута сам од многих чуо: ,,пре ћу да те убијем него да будеш као он'' или: ,,што се не угледаш на њега, он је то и то''. Као да се око ових људи окреће ток живота и као да они сами активно учествују у том окретању. И заиста учествују. Бог не би био Бог кад не би показивао себе и своје учешће у пословима света а да би то најочигледније показао Он понеки пут промени редослед у свету тих људи који активно окрећу точак живота. Једни се одозго успињу на окрећућем точку, други одозго силазе на доле а точак живота се без застајања окреће даље вертикално кружним силажењем и узлажењем. Они који су били за пример како не треба подижу се из пепела постајући пример како треба а они њихови предходници силазе у пепео ког се треба клонити. Да би овај Божији преокрет био прихваћен од заједнице беспримерних која се покреће примерима других, неопходно је потребна званична потврда промене која је настала. Потврду издају друштвени управљачи а они са издавањем потврда баш и не журе. Док потврда не стигне, заједница се прави да се никаква промена није ни десила. Први остају и даље први, последњи остају последњи, али и поред тога гомила нешто слути, слути и ћути. Од ове потврде, на коју једни чекају а други прижељкују да никад не стигне, зависи много тога у оној беспримерној гомили. Зависи, ал коме то рећи.

ЗНАМ САМО ЈЕДНО

Највећи непријатељ човечанста било је, јесте и биће знање изван Бога. Оно сатанско знање које змија понуди Адаму и Еви, које их прведе из бесмртности у смрт. Нема знања изван вере. Један је који зна, Бог у Тројици и Он из своје небеске ризнице премудрости раздељује познање коме треба. Љубав према Богу и Богом створеном свету предходи сваком знању а љубав је Божији дар човеку. Човек воли Бога љубављу која од Бога исходи Духом светим кроз Сина. Ја знам да ништа не знам, верујем Њему који је свезнајући. Он ми свакога дана даје тачно онолико знања колико ми је тога дана потребно. Ја не бринем за сутра јер ће Он и сутра бринути за мене. Он је мој Отац и никад ме неће оставити, од свих знања нека ми се ово неизбрисиво уреже у срце и ум. Ако ово увек будем знао, никад нећу бити сам јер ће Отац увек бити са мном.

Нема коментара:

Постави коментар