понедељак, 30. јул 2012.

ДОСТОЈАН ЈЕСТЕ

ДОСТОЈАН ЈЕСТЕ

Ко изврши вољу Оца мога он је брат мој и сестра и мајка.
Празнословити и вршити вољу Божију није исто. Чаша жучи која се даје из руке Оца Небског јесте бесмртни нектар Божанског пића. Данас се вера многих, модернизованих Хришћана завршава Тајном Вечером. Мало их је који се испеше за Господом и ступише у Гетсиманску Башту да пију са Њим из исте чаше. Многи заобићоше својом вољом вољу Божију. Достојан јесте владика Артемије кога не савлада сан у Гетсиманској Башти и који прихвати своју чашу. Ко саблазни једног од ове моје најмање браће која верују у мене, боље би му било да му се обеси магарећи жрвањ око врата и да се баци у море.

ВОЉА БОЖИЈА

Само вршењем воље Божије ми се удостајавамо звања деце Божије а доказ тога је Дух који добијамо од Оца. Дух мудрости и силе а не плашљиви дух овога света. Само испуњењем воље Божије ми побеђујемо свет. Воља Божија раздељује нам благодат Божију којом испуњавамо вољу Божију. Бог све ради, наше је једино да га храбро и истрајно следимо кроз сва искушења. Слава Богу на висини и на земљи мир међу људима који су по Божијој вољи. Амин.

АКО ЈЕ МОЈ ЖИВОТ

Ако је мој живот на Небесима у Богу сакривен, одакле и Спаситеља Господа Исуса Христа очекујем, онда ја слободно, без икаквог страха, могу да кажем, не бојим се шта ће ми учинити човек. Ако ја вршим вољу Божију, придржавам се Закона Божијег, и ако ме моја савест не осуђује пред мојим Богом, који ме, онда, суд људски може осудити. Буди слободан и храбар и не бој се њиховог страха, снажи се страхом Божијим, говори ми Бог и ја га следим.

Нема коментара:

Постави коментар