недеља, 22. јул 2012.

МАЊИНСКА ИСТИНА



Мањинска истина увек је окружена већинском лажи. Сведоци истине у овом свету не поседују физичку силу, они су губитници у времену да би били победници у вечности. Сведок истине побеђује једино себе и своје људске слабости и никога више. Истина није од овога света, у коме, преко својих многобројних синова влада отац лажи. Моје Царство није од овога света каже Он, оваплоћена Истина. Царство истине није могуће успоставити у овом непреображеном свету, али истину треба непрестано сведочити да свет не би сасвим потонуо у лажи. Ову свету дужност Бог је поверио онима које је изабрао и посветио у истини. ''Као што Отац посла мене и Ја шаљем вас''. Истина своју победу осваја кроз презир и срамоту, кроз многе муке и невоље, прогоне и трошење спољашњег, природног човека. Унутрашњи, невидљиви, скривени човек срца наслеђује Царство Христово а не тело и крв. По својој спољашњости сви су људи слични, али Бог познавалац срца, Отац који у тајности гледа и зна сваку нашу помисао, зна који су његови. Ми смо позвани да у свету који се непрестано претвара и дели своје улоге успешних и неуспешних, без роптања узмемо на себе улоге слуге и луде недостојне светских почасти ''ми смо слаби а ви силни, ми презрени а ви славни''. Тако постајемо она најмања браћа Христова чијим саблазнитељима Господ обећава магарећи жрвањ и воденични камен око врата. Трпљењем за нашег Господа Исуса Христа ми спасавамо своје грешне душе. Који су од света покрећу се духом света сабирајући материјалне вредности овог света. Који су од Бога њихова је каса на небу где правда обитава ''Тамо где је благо ваше тамо је и срце ваше''. Одбачени од света прихваћени су од Бога, нема остављеног и заборављеног код Бога.

 Написах ово мало у славу Божију, данас у Свету Недељу јер истину Јеванђеља треба неустрашиво проповедати и у време и у невреме. Слава Оцу и Сину и Светоме Духу и сад и увек, непролазно и вечно. Амин.

Нема коментара:

Постави коментар