четвртак, 11. јул 2013.

ПРОРОШТВО О ПЕТРОВОМ ОДРИЦАЊУ



Сви ћете се ви поколебати због мене ову ноћ; јер у писму стоји: ''Ударићу пастира и овце стада разбећи ће се.'' А по васкрсењу своме отићи ћу пред вама у Галилеју.
А Петар одговоривши рече му:
- Ако се и сви поколебају због тебе ја се нећу никад поколебати.
Рече му Исус:
- Заиста ти кажем: Ноћас, пре него што петао запева, три пута ћеш ме се одрећи.
Рече му Петар:
- ...Нећу те се одрећи макар морао и умрети са тобом!
Тако рекоше и сви ученици.
Знамо шта се десило са Светим Петром, како се трипут одрекао и горко заплакао.
Док је Господ носио Крст ка Голготи натераше човека Симона из Кирине да му понесе Крст.
Ово сам написао да подсетим заборавне о неопходној потреби ношења личног, породичног и националног Кртса. Препуштањем личног Крста неком другом, ми непрестано силазимо силазном голготском путањом и удаљавамо се од личног Васкрсења. Данас кад нам се подиже Крст на нашем голготском Косову многи се окрећу себи и својим ситним себичним проблемима, тиме удаљавајући себе од горке чаше Господње. ''Зар да не пијем чашу коју ми је дао Отац мој'' каже Господ, док данас многи Срби покушавају да нађу начин ако могу да избегну да је пију. Бог који жели да се сви људи спасу одлучује а не грешни људи и што људи даље бежали од личног и породичног Крста све ближе се примичу националном Крсту и националној Голготи.
Опет ће судбина натерати неког освевремењеног Симона да понесе Господњи Крст да би се Света Тајна Голготе могла још једном уредно свршити а национална душа Васкрснути очишћена од нагомиланих личних и породичних грешних наслеђа.

Нема коментара:

Постави коментар